
خودش اعتماد بخشید و گرفت... امید بخشید و گرفت... آرزو بخشید و گرفت... آرامش بخشید و گرفت... زندگی بخشید و گرفتبعد شما می گویید جایگاه خداوند در آسمان هاست؟خدای من، موجودی است زمینی و بی رحم اما دوست داشتنی ...که با بوسه ای تمام مرا فتح کردبر تخت دلم نشستبر اندیشه ام حکم راندهستی ام را به چالش کشیدو شخصیتم را به دو نیم تقسیم کرد- مطیع و سرکش- احساساتی و بی روح- تسلیم و سرکوبگرخودش عامل ایجاد گناهان بود و من مجازات شدم.مریم سهرابی بخوانید...
ادامه مطلب