
دور از آغوش تو در عمق جهنم هستمدردناک است به این فاصله ملزم هستمباورم بود یکی آمده و میu200f ماندباز بر باور یک معجزه محکم هستمدرد، تکرار "دویدن نرسیدن" بودهزخم سر باز شده، در پی مرهم هستمبغض، بد راه نفس های مرا سد کردهابر دلتنگی یک بارش نم نم هستموزنه ی روح مرا جسم تحمل کردهگوژ بر پشت، به زیر غم خود خم هستمگرچه اندازه ی دستان تو آغوش من استخیلی از زاویه ی دید خودم کم هستمراز تشویش دلم، راه به دریا زدن استوقت رقصیدن امواج چه درهم هستمباید از باغ دلت عقده گشایی بکنمپیش لبخند قشنگ گل مریم هستممریم...
ادامه مطلب