نامه

خرید بک لینک
نامه ات را تا گشودم اولش خوانا نبود

از وسط تا آخرش با عشق هم معنا نبود

پاسخت را می نوشتم: من ندارم جز تو عشق

دفترم شد خط خطی اما قلم دانا نبود

من که هر دم با تو شاعر گشته ام در هر غزل

می سرودم از دلم یا از دلی با ما نبود

حال با غم می سرایم: اندکی با من بیمان

شعرهایم خسته از جستن تو را ... اما نبود

مریم سهرابی

سلام...

ما را در سایت سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: شنبه 27 بهمن 1397 ساعت: 13:20

صفحه بندی