تو را از بس که خوبی دوست دارم
تو را با خالکوبی دوست دارم
اگر عکست نیفتد دست مردم
تو را در قاب چوبی دوست دارم
مریم سهرابی
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 112 تاريخ: جمعه 16 اسفند 1398 ساعت: 2:54